.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار انتخاباتی فرماندار بابل به کاندیداها

فرماندار بابل گفت: قانونمداری و امانتداری مهم‌ترین ماموریت فرمانداری‌ها در زمان انتخابات است و از هم اکنون باید با تحرکات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی برخورد شود.

محمد مهدوی ظهر امروز در جلسه اعضای ستاد انتخابات بابل اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از ارکان اصلی و اساسی نظام بوده و انتخابات مجلس از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در طول 33 سال از عمر نظام مقدس اسلامی تجربه برگزاری انتخابات متعدد را داشته‌ایم، ابراز داشت: در هر دوره از برگزاری انتخابات به ویژه در انتخابات سال 88 دشمنان در پی ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بودند که با حضور حداکثری مردم، تمام توطئه‌های آنان نقش بر آب شد.

مهدوی بیان داشت: استکبار جهانی در صدد بود که در 31 کشور دنیا با ایجاد انقلاب‌های مخملی به دنبال استقرار نظام‌های سیاسی متناسب با اهداف خود باشد که در 17 کشور دنیا به میزان صد درصد و در 13 کشور بین 50 تا 60 درصد با موفقیت روبه‌رو شد و در فتنه سال 88 نیز به دنبال همان برنامه‌ها بود که با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و حضور با شکوه مردم در پای صندوق‌های رأی مانع از دستیابی به مقاصدشان شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بابل در ادامه با بیان توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم تصریح کرد: در این راستا مهم‌ترین مأموریت فرمانداری برگزاری انتخابات با شکوه چه در زمان قبل، حین و بعد از آن، قانونمداری و امانتداری است.

مهدوی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی همه دست اندرکاران به ویژه کاندیداها و حامیان آنان بیان داشت: از هم اکنون اعضای ستاد انتخابات باید با رصد تحرکات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی مسائل را بررسی و با موارد غیرقانونی برخورد شود.

در این جلسه فرماندار بابل به عنوان رئیس ستاد انتخابات شهرستان بابل، محمد زاهد پاشا معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری به عنوان جانشین ستاد، علی اسدنیاء رئیس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری به عنوان مسئول کمیته امنیت، روح‌الله شکریان مسئول روابط عمومی فرمانداری به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی، سید مجتبی حکیم مسئول حراست فرمانداری به عنوان مسئول کمیته حفاظت، رمضانعلی مهدی‌نیا مسئول خدمات اداری فرمانداری به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی، نقی مصطفی زاده گنجی کارشناس سیاسی و انتخابات فرمانداری به عنوان مسئول دبیر خانه ستاد و کمیته اطلاعات و اخبار، محمد اکبری مسئول فناوری اطلاعات فرمانداری به عنوان مسئول کمیته رایانه، محمد باقرعلی تبار کارشناس اجتماعی و شوراها به عنوان مسئول کمیته آموزش و امور حقوقی معرفی شدند./ فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.